10 Kasım 2008 Pazartesi

Şükür'den şok açıklamalar!

Galatasaray'ın ve Türk futbolunun unutulmaz yıldızı Hakan Şükür, gündeme bomba gibi düşecek açıklamalarda bulundu.
"EMRE'NİN FENERBAHÇELİ OLDUĞUNU BİLİYORDUM"

Hakan Şükür, Galatasaray alt yapısından yetişen, sarı kırmızılı forma altında büyük başarılar yaşayan ve sezon başında Fenerbahçe forması giyen Emre Belözoğlu hakkında da açıklamalarda bulundu.Emre'nin "Ben aslında küçüklükten beri Fenerbahçeliyim" sözlerini değerlendiren Hakan, "Ben, Emre Galatasaray oynarken de Fenerbahçeli olduğunu biliyordum. Emre ile çok sıkı bir şekilde görüşüyoruz. Çok kişilikli bir arkadaşımdır" diye konuştu.

"HEYKELİMİ ÖLDÜKTEN SONRA BİLE DİKMEYİN"

Galatasaray'ın efsane oyuncusu, yönetimin heykelini dikme fikrine de açıklık getirdi: "Eğer Başkanımız Adnan Polat veya Adnan Sezgin benimle konuşmuş olsalardı bunları onlara da söyleyecektim. Heykelimin dikilmesini kesinlikle istemiyorum. Hatta öldükten sonra bile böyle bir girişim olursa, çevremdeki kişiler lütfen bunu engellesinler."

"TERİM BENİ KANDIRDI"

Hakan Şükür ayrıca Fatih Terim'in kendisini 2008 Avrupa Futbol Şampiyonası'na götürmemesiyle ilgili olarak ta, "Ben Euro 2008'de forma giymesem de en azından kadroda olmayı bekliyordum. Hatta Fatih Hoca ile havaalanında karşılaştığımızda bana hazır olmamı, Euro 2008'e götüreceğini söyledi. Ama kadro açıklandığında ben yoktum." diye konuştu.

Spor Gazetelerinin devamı için.. www.jaglersport.com

Hiç yorum yok: